Intraway to showcase several OSS/ BSS solutions at SCTE Cable-Tec Expo ’14

The company will be presenting their Real Time Universal Service Activator, Network Security Control Platform, Automated Firmware Management, Quality of Experience and Contact Center solutions

La compañía estará presentando sus soluciones Real Time Universal Service Activator, Network Security Control Platform, Automated Firmware Management, Quality of Experience y Contact Center.

Fort Lauderdale, Florida, September 22, 2014.- Intraway Corporation, leading provider of advanced network control and business support systems (OSS/BSS) for telecom companies and service providers, will highlight the benefits of a wide range of their OSS/ BSS products for MSO and services providers during the SCTE Cable-Tec Expo, to be held between September 22nd and 25th in Denver, Colorado (United States).

The company will be at booth #1945 of the exhibit hall, presenting their Real Time Universal Service Activator, Network Security Control Platform, Automated Firmware Management, Quality of Experience and Contact Center Assisted Automation solutions. In addition, Intraway will offer a free analysis of cloned modems on DOCSIS® networks to the first 10 companies in scheduling a meeting in the present edition of SCTE Cable-Tec Expo.

“Fraud is one of the main causes of financial losses that affect the networks of telecommunications operators. Potentially, between 0.5 and 5 percent of connections – and even a higher percentage in some cases – are victims of MAC address cloning. It is an important revenue leakage in the ARPU of service providers, which could rapidly be solved with our Network Security Control Platform tool, providing a return on investment with clear results,” said Javier Jiménez, senior vice president for the United States, Canada and Europe of Intraway Corporation.

Intraway convergent OSS, BSS and Network Control solutions improve Communications Service Providers’ customer experience and help achieve operational excellence, resulting in greater profitability, revenue growth and enhanced customer loyalty and acquisition.

The company offers innovative and flexible software products that develop full potential and exploit the amazing capabilities of wireless and wireline networks, otherwise underused, while reducing costs and increasing revenue, time-to-market, quality and efficiency. For more information, please visit intraway.com.

Fort Lauderdale, Florida, 22 de septiembre de 2014.- Intraway Corporation, proveedor líder de soluciones de software para el soporte a la operación y al negocio (OSS/BSS) de operadores de telecomunicación y proveedores de servicio, dará a conocer los beneficios de una amplia gama de sus productos de OSS/BSS para operadores multisistemas (MSO) y proveedores de servicios durante SCTE Cable-Tec Expo, a realizarse entre el 22 y el 25 de septiembre en Denver, Colorado (Estados Unidos).

La compañía estará presente en el booth #1945 del salón de exposición, presentando a los asistentes sus soluciones Real Time Universal Service Activator, Network Security Control Platform, Automated Firmware Management, Quality of Experience y Contact Center Assisted Automation. Además, Intraway ofrecerá un análisis gratuito de módems clonados en redes DOCSIS® a las primeras 10 empresas en agendar un encuentro en la presente edición SCTE Cable-Tec Expo.

“El fraude es una de las principales causas de pérdidas económicas que afectan a las redes de los operadores de telecomunicaciones. Potencialmente, entre el 0,5 y el 5 por ciento de las conexiones —e incluso un porcentaje superior en algunos casos— son víctimas de clonación de direcciones MAC. Es una fuga importantísima en el ingreso promedio por usuario (ARPU) de los proveedores de servicios, que puede solucionarse rápidamente con nuestra herramienta Network Security Control Platform, ofreciendo un retorno de la inversión a la vista”, indicó Javier Jiménez, vicepresidente senior para Estados Unidos, Canadá y Europa de Intraway Corporation.

Acerca de Intraway

Las soluciones convergentes de OSS y BSS y de Control de Redes creadas por Intraway mejoran la experiencia del cliente de los proveedores de servicios de comunicaciones, a la vez que ayudan alcanzar la excelencia operativa, que resulta en una mayor rentabilidad, crecimiento de ingresos y aumento de fidelización y adquisición del cliente.

La compañía ofrece productos de software innovadores y flexibles que desarrollan todo el potencial y explotan las increíbles capacidades de las redes inalámbricas y fijas, que de otro modo serían poco utilizadas, mientras reducen costos y aumentan ingresos, tiempo de puesta en el mercado, calidad y eficiencia. Para obtener más información, por favor visite intraway.com.