Intraway to Demonstrate its IoT Middleware at CableLabs® Summer Conference 2015

The company will exhibit its centralized platform for managing connections in the Internet of Things era. It will also exhibit its Universal Activator, which was certified by TM Forum, and its Advanced Network Monitoring and TechWizard solutions during the most important event for cable operators, which is held in Keystone, Colorado from August 2-5.

Miami, August 3, 2015. Intraway Corporation, a leading provider of software solutions for operations and business support (OSS/BSS) for telecommunications operators and service providers, will be participating this year in the CableLabs® Summer Conference that will be held in Keystone, Colorado (USA) from August 2 – 5. The company will be demonstrating its products, especially its IoT Middleware, which allows all types of connections between machines (M2M, machine-to-machine) to be activated, managed, and monetized using a centralized and scalable platform.

“The global Internet of Things (IoT) market was estimated at $900 billion dollars for 2014 and, according to the most recent predictions by Machina Research, it is predicted to reach $4.3 trillion dollars by 2024. This is an opportunity that no telecommunications operator can pass up. In order to help them take this step, our IoT Middleware solution provides a centralized, scalable platform that is ready to deploy. It includes a portal for autoprovisioning, self-management, and accessing the App Store. This allows devices and applications to easily and securely connect to OSS/BSS support systems in an integrated way,” explained Ricardo Simpson, Senior VP Business Development at Intraway.

At the event, Intraway will also demonstrate its Advanced Network Monitoring (ANM) solution, which is a tool that detects and locates failures and errors before they affect services, their Real-Time Universal Service Activator (RTUSA), which recently obtained full compliance certification from TM Forum, and TechWizard, which is a wizard that audits and guarantees installation quality for Wi-Fi networks at the customer’s home.

CableLabs® Summer Conference is an event organized by CableLabs, a research and development consortium that is dedicated to creating ideas that significantly impact their cable operator members’ business. To schedule a meeting and/or a demonstration of Intraway’s products, please click here

Intraway’s convergent OSS, BSS, and Network Control solutions improve communications service providers’ customer experience and help achieve operational excellence, resulting in greater profitability, revenue growth, and enhanced customer loyalty and acquisition.

The company delivers innovative, flexible software products that unleash the full potential and amazing capabilities of wireless and fixed networks while reducing costs, maximizing revenue integrity, and improving time-to-market, quality and efficiency. For more information, please visit intraway.com.

Press Contact

Marketing Department

marketing@intraway.com

La compañía exhibirá su plataforma centralizada para la gestión de conexiones en la era de la Internet de las Cosas, así como también su Activador Universal certificado por el TM Forum y sus soluciones Advanced Network Monitoring y Techwizard, durante el encuentro más importante de cableoperadores en Keystone, Colorado, entre el 2 y el 5 de agosto.

Miami, 3 de agosto de 2015.- Intraway Corporation, proveedor líder de soluciones de software para el soporte a la operación y al negocio (OSS/BSS) de operadores de telecomunicaciones, estará participando de la edición 2015 de CableLabs® Summer Conference, que se desarrollará en Keystone, Colorado (Estados Unidos) entre el 2 y el 5 de agosto de este año. La compañía estará realizando demostraciones de sus productos, entre los que se destaca su IoT Middleware, que permite activar, gestionar y monetizar todo tipo de conexiones entre máquinas (M2M, machine-to-machine) mediante una plataforma centralizada y escalable.

El mercado de la Internet de las Cosas (IoT, Internet of Things) a nivel global fue estimado en 900.000 millones de dólares para 2014 y se prevé que alcanzará los 4.300 billones de dólares para el año 2024, de acuerdo con los pronósticos más recientes de la consultora Machina Research. Es una oportunidad que ningún operador de telecomunicaciones puede obviar. Para ayudarlos a dar ese paso, nuestra solución IoT Middleware brinda una plataforma centralizada y escalable lista para implementarse, que incluye un portal para el autoaprovisionamiento, autogestión y acceso a la App Store, permitiendo que dispositivos y aplicaciones se conecten en forma segura, simple e integrada con los sistemas de soporte OSS/BSS”, explicó Ricardo Simpson, Senior VP Business Development de Intraway.

Intraway también demostrará durante el evento su solución de Advanced Network Monitoring (ANM), una herramienta que permite detectar y localizar geográficamente fallas y errores antes de que lleguen a afectar los servicios, también estará el Real-Time Universal Service Activator (RTUSA), que recientemente obtuvo la certificación del TM Forum con full compliance (cumplimiento total), y TechWizard, un asistente que audita y garantiza la calidad de la instalación de redes Wi-Fi en el hogar del cliente.

CableLabs® Summer Conference es un evento organizado por CableLabs, un consorcio de investigación y desarrollo dedicado a crear ideas innovadoras que impacten significativamente el negocio de los cableoperadores miembros. Para combinar una reunión y/o demostración de las soluciones de Intraway, pueden entrar en contacto aquí.

Acerca de Intraway

Las soluciones convergentes de OSS y BSS y de Control de Redes creadas por Intraway mejoran la experiencia del cliente de los proveedores de servicios de comunicaciones, a la vez que ayudan alcanzar la excelencia operativa, que resulta en una mayor rentabilidad, crecimiento de ingresos y aumento de fidelización y adquisición del cliente.

La compañía ofrece productos de software innovadores y flexibles que desarrollan todo el potencial y explotan las increíbles capacidades de las redes inalámbricas y fijas, que de otro modo serían poco utilizadas, mientras reducen costos y aumentan ingresos, tiempo de puesta en el mercado, calidad y eficiencia. Para obtener más información, por favor visite intraway.com.

Contacto para medios

Departemento de Marketing